Voci, povești, autoreprezentări
Sunt dinamici și mulți îi consideră superficiali. Sunt creativi și puțini înțeleg cum își aleg zonele de interes și de acțiune. Sunt adesori intoleranți și radicali și li s-a pus eticheta de răsfățați. Statisticile spun că, în mare, de-a lungul vieții, ei își vor schimba de 5 ori cariera, de 17 ori locul de muncă și de 15 ori domiciliul. Dominanta a ceea ce îi așteptă este o mare mobilitate și o uriașă capacitate de adaptare. Poate de aceea cunoașterea devine pentru ei din ce în ce mai selectivă. Poate de aceea sunt, față de generațiile anterioare, mai interesați de teme sociale și politice. Poate de aceea au o tendință mai mare de a constitui grupuri proprii și de a colabora în cadrul lor. Se folosesc de tehnologia smart și de canalele de sharing pentru a face propriile decupaje, selecții și arhive ale realității și vieții. Iar asta confirmă extraordinara intuiție pe care regizorul și producatorul Ridley Scott o avea cum aproape 10 ani: „Life in a day”, un dmers artistic bazat pe înregistrări video realizate cu telefonul de către publicul neprofesionist.
Prin ei – dinamici, creativi, colaborativi – „România Mobilementary” poate fi element în procesul de autoreprezentare, într-un sat global în care digitalul și noile media sunt esența conectivității. Imagini, voci, idei, povești, prezentări, declarații. Pe scurt: o practică artistică într-un demers de sociabilitate.
Proiect cultural co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional.
Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național.
AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite.
Acestea sunt în întregime responsabilitea beneficiarului finanțării.